If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Как най-лесно да прибера цилиндъра,без да демонтирам апарата.В една стара тема четох че един от колегите е използвал ключ от шлайф за да навива цилиндъра.Ако има колега който е измислил по тарикатски начин моля да сподели
Как най-лесно да прибера цилиндъра,без да демонтирам апарата.В една стара тема четох че един от колегите е използвал ключ от шлайф за да навива цилиндъра.Ако има колега който е измислил по тарикатски начин моля да сподели
Мисля,че най лесно ще е да се свали апарата.Така хем ще можеш да въртиш по часовниковата стрелка буталцето,а и едновременно трябва да се притиска навътре.
Ако всичко е наред става доста лесно.
Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката
А да попитам и аз колеги, че не съм сигурен от постовете ви . Къде се намира въпросното буталце, което разхлабвате, и икак се сваля самата накладка след като сме свалили апарата от диска . Мерси за помощта предварително
А да попитам и аз колеги, че не съм сигурен от постовете ви . Къде се намира въпросното буталце, което разхлабвате, и икак се сваля самата накладка след като сме свалили апарата от диска . Мерси за помощта предварително
Колега, чудя се как си мислиш да смениш накладки, без да сваляш апарата?!? Задните цилиндърчета е НЕВЪЗМОЖНО да ги върнеш без да сваляш апарата. С ключ от флекс се върти , но си направи нещо с което трябва да натискаш цилиндъра навътре. един колега ми показа приспособление за натискане което си е направил от една шина , тайка и болт. Ако не си сменял до сега, първото цилиндърче ще ти се стори отврат , но затова пък второто ще го направиш доста бързо. Успех!
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Колеги, успях да сваля накладките че даже поставих нови на единият диск-направих го чрез прибиране на спирачното буталце с гарги-навивах го и то се прибра . Но се чудя после не трябва ли да се развие обратно някак си за да спира добре колата ? Освен това, при свалянето на вторият заден диск днеска забих много лошо- развих апарата, но не мога да изкарам диска от главината- пробвах всякак-пръсках с вд 40, чистих ръждата с телена четка на бормашината, дърпах, но не ще и не ще . Моля помагайте ако имате идеи, защото колата седи втори ден на крикове а се движа със скоростта на умряла костенурка
Колеги, успях да сваля накладките че даже поставих нови на единият диск-направих го чрез прибиране на спирачното буталце с гарги-навивах го и то се прибра . Но се чудя после не трябва ли да се развие обратно някак си за да спира добре колата ? Освен това, при свалянето на вторият заден диск днеска забих много лошо- развих апарата, но не мога да изкарам диска от главината- пробвах всякак-пръсках с вд 40, чистих ръждата с телена четка на бормашината, дърпах, но не ще и не ще . Моля помагайте ако имате идеи, защото колата седи втори ден на крикове а се движа със скоростта на умряла костенурка
Не се развива нищо,то си излиза само/за цилиндъра става въпрос/,а защо да махаш диска,свали апарата нали е на 2 болта,или ти тях не можеш да отвиеш
Не се развива нищо,то си излиза само/за цилиндъра става въпрос/,а защо да махаш диска,свали апарата нали е на 2 болта,или ти тях не можеш да отвиеш
Колега, моя грешка-пропуснах да кажа че сменям и накладки, и дискове отзад. Та, развих 2та болта, които са за апарата, но него самият така не мога да изкарам, тъй като си е издълбал канал в диска. Идеята ми е да изкарам диска от главианта, а после да да сваля апарата от диска, а проблемът ми е да сваля диска от главината ?
Какъв канал в диска бе човек? Трябва да свалиш планката към шенкела която е на самия апарат. От зад зад главината се държи на 2 болта. Развиваш ги (долния не можеш да го извадиш, но го развиваш и дърпаш планката. После с гумен чук удряш по диска на няколко различни места докато отлепи от главината и си го издърпваш напред.
Не виждам как апарата може да се заклини в диска, че д ане може да излезе??!?!?!?
Какъв канал в диска бе човек? Трябва да свалиш планката към шенкела която е на самия апарат. От зад зад главината се държи на 2 болта. Развиваш ги (долния не можеш да го извадиш, но го развиваш и дърпаш планката. После с гумен чук удряш по диска на няколко различни места докато отлепи от главината и си го издърпваш напред.
Не виждам как апарата може да се заклини в диска, че д ане може да излезе??!?!?!?
Значи развих 2та болта-те и двата излзиат(отзад които са), но апарата не ще и не ще да излиза-според мен трябва да се напъне с нещо здраво(самият диск е по-дебел в края и накладката е издълбала канал в него ако ме разбираш). а иначе това за гуменият чук не се сетих-поблъсках диска отзад с обикновен чук, но нещя. Благодаря за отговорите колега утре ще трябва да пробвам с гумен тогава
Значи развих 2та болта-те и двата излзиат(отзад които са), но апарата не ще и не ще да излиза-според мен трябва да се напъне с нещо здраво(самият диск е по-дебел в края и накладката е издълбала канал в него ако ме разбираш). а иначе това за гуменият чук не се сетих-поблъсках диска отзад с обикновен чук, но нещя. Благодаря за отговорите колега утре ще трябва да пробвам с гумен тогава
Отвии болтовете на водачите на апарата и ще излезе Така апаратът се разглобява на две части.
А диска, щом ще го сменяш, няма кво да го жалиш. Като свалиш апарата, бой с големия чук и мамата Ще се отлепи.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Отвии болтовете на водачите на апарата и ще излезе Така апаратът се разглобява на две части.
А диска, щом ще го сменяш, няма кво да го жалиш. Като свалиш апарата, бой с големия чук и мамата Ще се отлепи.
Колега, кои точно болтове са на водачите- тези в най-горният и долен край на апарата отзад с гумените маншончета ако не се лъжа нали (да уточня че колата е 155)? А, и освен това,нали ако отвия тези ботове няма да се наложи обезвъздушаване на системата, тъй като мисля че няма да се справя, а не ми се експериментира на спирачки..Благодарско много за отговорът- сега лягам и утре с нетърпение ставам да прочета какво сте написали, че трябва да се става в 7 сутринта, а колата я правим след работа-откъм 4-5 до 8-9-10 и сме скапани .
Comment